e-Pedagogium 2010, 10(89):231-241
Problematika specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logopedů ze speciálně pedagogických center
- Katedra speciální pedagogiky PdF MU, Poříčí 7, 603 00 Brno
Klíčová slova: Specificky narušený vývoj řeči, speciálně pedagogické centrum, logoped, dítě/žák se specficky narušeným vývojem řeči, logopedická intervence
The specific language impairment from the perspective of speech therapists from special education centres
Keywords: Specific language impairment, special education centre, speech therapist, child/pupil with specific language impairment, speech therapy
Zveřejněno: 1. prosinec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- BOČKOVÁ, B. Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Disertační práce, Brno 2009.
- KLENKOVÁ, J. et al. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Brno, Paido: 2008. ISBN 978-80-7315-168-3.
- LOVE, R. J., WEBB, W. G. Mozek a řeč. Praha, Portál: 2009. ISBN 978-807367-464-9.
- MIKULAJOVÁ M., RAFAJDUSOVÁ, I. Vývinová dysfázia. Bratislava: 1993. ISBN 80-900445-0-6.
- PECH-GEORGEL, C. Approches et remédiations des dysphasies et dyslexies. Marseille, Solal: 2002. ISBN 2-914513-19-4.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.