e-Pedagogium 2010, 10(89):231-241
The specific language impairment from the perspective of speech therapists from special education centres
- Katedra speciální pedagogiky PdF MU, Poříčí 7, 603 00 Brno
Keywords: Specific language impairment, special education centre, speech therapist, child/pupil with specific language impairment, speech therapy
Published: December 1, 2010 Show citation
References
- BOČKOVÁ, B. Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Disertační práce, Brno 2009.
- KLENKOVÁ, J. et al. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Brno, Paido: 2008. ISBN 978-80-7315-168-3.
- LOVE, R. J., WEBB, W. G. Mozek a řeč. Praha, Portál: 2009. ISBN 978-807367-464-9.
- MIKULAJOVÁ M., RAFAJDUSOVÁ, I. Vývinová dysfázia. Bratislava: 1993. ISBN 80-900445-0-6.
- PECH-GEORGEL, C. Approches et remédiations des dysphasies et dyslexies. Marseille, Solal: 2002. ISBN 2-914513-19-4.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.