e-Pedagogium 2010, 10(89):127-129

Dědictví rodičovských výchovných postojů - determinace oblasti socializace a sociální integrace osob se zrakovým postižením

Kateřina Stejskalová
Ústav speciálněpedagogických studií, PdF Univerzity Palackého v Olomouci

Klíčová slova: Těžké zrakové postižení, výchovné postoje, socializace, sociální integrace, osobní zkušenost, kazuistické studie

Zveřejněno: 1. prosinec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Stejskalová, K. (2010). Dědictví rodičovských výchovných postojů - determinace oblasti socializace a sociální integrace osob se zrakovým postižením. e-Pedagogium10(Suppl. 2), 127-129
Stáhnout citaci

Reference

  1. VÁGNEROVÁ, M. a kol. Psychologie handicapu. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 80-7184-929-4.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.