e-Pedagogium 2007, 7(2):17-28

Návrh systému indikátorov kvality výučby

Michal Blaško
RNDr. Michal Blaško, PhD., Katedra inžinierskej pedagogiky Technickej univerzity, B. Nemcovej 32, 040 01 Košice, e-mail: michal.blasko@tuke.sk

Príspevok sa zaoberá diagnostikou procesu výučby z hľadiska kvality. Autor navrhuje systém indikátorov v kľúčových oblastiach hodnotenia kvality výučby.

Klíčová slova: Proces výučby, ciele riadenia kvality výučby, indikátory, kľúčové oblasti kvality výučby

A proposal of a system of teaching-quality indicators

This paper deals with the diagnostics of teaching processes with respect to quality. The author proposes a system of quality indicators in key areas of teaching quality evaluation.

Keywords: teaching processes, objectives of teaching quality management, quality indicators, key areas of teaching quality

Zveřejněno: 1. duben 2007  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Blaško, M. (2007). Návrh systému indikátorov kvality výučby. e-Pedagogium7(2), 17-28
Stáhnout citaci

Reference

  1. BLAŠKO, M. Systém výučby s uzavretým cyklom v podmienkach kvality školy. Košice: Katedra inžinierskej pedagogiky Technickej univerzity, 2006. Dostupné na www: http://www.tuke.sk/kip/main.php?om=1300&res=high&-menu=1310 ISBN 80-8073-498-4.
  2. GRECMANOVÁ, H. Evaluace vyučovacího klimatu. e-Pedagogium (on-line), 2002, roč. 2, č. 4. Dostupné na www: <http://epedagog.upol.cz/eped4.2002/clanek03.htm>. ISSN 1213-7499.
  3. TUREK, I., ALBERT, S. Kvalita školy. Bratislava: Slovenská technická univerzita, 2005. ISBN 80-227-2274-X.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.