e-Pedagogium 2001, 1(1)

Kolegiální podpora práce učitele jako předpoklad rozvoje kvality školy

Eva Václavíková
Ústav pedagogických věd, Filozofická fakulta Masarykovy univerzity Brno

Klíčová slova: rozvoj kvality školy, autonomie školy, kolegiální podpora, pedagogická autonomie učitele

Teachers' collegial support as an important precondition of school quality development

Keywords: school quality development, school autonomy, teacher's autonomy, teacher's collegial support

Zveřejněno: 1. únor 2001  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Václavíková, E. (2001). Kolegiální podpora práce učitele jako předpoklad rozvoje kvality školy. e-Pedagogium1(1), 
Stáhnout citaci

Reference

  1. KOZLÍK, J.: Hospitace - zdroj poučení a inspirace pro praxi i teorii. In: Pedagogická orientace, 6, 1999, č. 1, s. 86-93.
  2. POL, M., LAZAROVÁ, B.: Spolupráce učitelů: podmínka rozvoje školy. Praha Strom, 1999.
  3. PRŮCHA, J.: Moderní pedagogika. Praha Portál, 1997.
  4. VÁCLAVÍKOVÁ, E. K pedagogické autonomii učitele. Brno MU, 2000 (diplomová práce).
  5. VENTER, G.: Autonomie školy v Ma arsku. In: Rozvoj autonomie učitelů. Ústí nad Labem, UJEP 1999, s. 44-54.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.