Kolegiální podpora práce učitele jako předpoklad rozvoje kvality školy
- Ústav pedagogických věd, Filozofická fakulta Masarykovy univerzity Brno
Klíčová slova: rozvoj kvality školy, autonomie školy, kolegiální podpora, pedagogická autonomie učitele
Teachers' collegial support as an important precondition of school quality development
Keywords: school quality development, school autonomy, teacher's autonomy, teacher's collegial support
Zveřejněno: 1. únor 2001 Zobrazit citaci
Reference
- KOZLÍK, J.: Hospitace - zdroj poučení a inspirace pro praxi i teorii. In: Pedagogická orientace, 6, 1999, č. 1, s. 86-93.
- POL, M., LAZAROVÁ, B.: Spolupráce učitelů: podmínka rozvoje školy. Praha Strom, 1999.
- PRŮCHA, J.: Moderní pedagogika. Praha Portál, 1997.
- VÁCLAVÍKOVÁ, E. K pedagogické autonomii učitele. Brno MU, 2000 (diplomová práce).
- VENTER, G.: Autonomie školy v Ma arsku. In: Rozvoj autonomie učitelů. Ústí nad Labem, UJEP 1999, s. 44-54.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.