Evropské dimenze řízení kvality v pregraduální přípravě učitelů
- Pedagogická fakulta UP
Klíčová slova: pregraduální příprava učitele, dimenze kvality učitele, trendy v počáteční přípravě učitelů, kontextuální, institucionální a kurikulární proměnné, kompetence, standardy učitelské kvalifikace
Zveřejněno: 1. únor 2001 Zobrazit citaci
Reference
- Bruce, M. Teacher Education and the Erasmus Programme. Brussels, ATEE 1991.
- Hayes, D. Opportunities and Obstacles in the Competency-Based Training and Assesment of Primary Teachers in England. Harvard Educational Review. No1, 1999, p. 1-28.
Přejít k původnímu zdroji...
- Hellawell, D. Education under Attack - The response of European Politicians. European Journal of Teacher Education. Vol. 10, No. 3, 1987, s. 255-258.
Přejít k původnímu zdroji...
- Koncepce vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v České republice. Praha: MŠMT 1999.
- Národní program rozvoje vzdělávání v České republice. 2. Verze. Praha: MŠMT 2000.
- National Standards for Qualified Teacher Status. Teacher Training Agency 1998.
- Standards, Procedures, and Policies for the Accreditation of Professional Education Units. Washington: National Council for Accreditation of Teacher Education, 1990.
- Učitel - vůdčí aktér proměny školy. In: Výzva pro deset miliónů. http://www.10milionu.cz/studie/7_studie.html
- Vonk, J. H. C. Professional Preparation and Development of Teachers in Europe. Regional Report on the pre and in-service Training of Teachers. Arlington, UNESCO/ICET, 1989.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.