e-Pedagogium 2001, 1(1)

Řízení kvality ve vzdělávání v historickém kontextu

František Morkes
Pedagogické muzeum J. A. Komenského v Praze

Dobová podmíněnost kvality. Iluze o úloze ministerstva. Význam učitelů a jejich připravenost.

Klíčová slova: Kvalita, vzdělávání, změny, připravenost

Contemporary conditioned quality. Illusions about the role of Ministry of Education. Importance of teachers and their readiness.

Keywords: Quality, education, changes, readiness

Zveřejněno: 1. únor 2001  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Morkes, F. (2001). Řízení kvality ve vzdělávání v historickém kontextu. e-Pedagogium1(1), 
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.