e-Pedagogium 2021, 21(4):72-75

Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy

Jiří Suchánek
Contact:
Institute of Education and Social Studies, Faculty of Education, Palacký University in Olomouc, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, Czech Republic

Embedding Formative Assessment: Practical Techniques for K-12 Classrooms

Zveřejněno: 30. březen 2022  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Suchánek, J. (2021). Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy. e-Pedagogium21(4), 72-75
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.