e-Pedagogium 2010, 10(89):242-251
Integrace žáků s narušenou komunikační schopností
- Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta MU, Brno
Klíčová slova: Narušená komunikační schopnost, speciální vzdělávací potřeby, integrace, individuální integrace, skupinová integrace
Integration of pupils with communication disorders
Keywords: Communication disorders, special educational needs, integration, individual integration, group integration
Zveřejněno: 1. prosinec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- KLENKOVÁ, J, ŠVOJGROVÁ, P. Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole. In VÍTKOVÁ, M., VOJTOVÁ, V. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2009. ISBN 978-80-7315-188-1.
- VÍTKOVÁ, M. (ed.) Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a speciální. 2. rozšířené a přepracované vydání. Brno: Paido, 2004, 463 s. ISBN 80-7315-071-9.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.