e-Pedagogium 2010, 10(89):242-251
Integration of pupils with communication disorders
- Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta MU, Brno
Keywords: Communication disorders, special educational needs, integration, individual integration, group integration
Published: December 1, 2010 Show citation
References
- KLENKOVÁ, J, ŠVOJGROVÁ, P. Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole. In VÍTKOVÁ, M., VOJTOVÁ, V. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2009. ISBN 978-80-7315-188-1.
- VÍTKOVÁ, M. (ed.) Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a speciální. 2. rozšířené a přepracované vydání. Brno: Paido, 2004, 463 s. ISBN 80-7315-071-9.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.