e-Pedagogium 2010, 10(89):110-115

Rodinné čtení u malých neslyšících dětí

Klára Ptáčková

Klíčová slova: Rodinné zázemí, komunikace, období předčítání, rodinné čtení, motivace

Zveřejněno: 1. prosinec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Ptáčková, K. (2010). Rodinné čtení u malých neslyšících dětí. e-Pedagogium10(Suppl. 2), 110-115
Stáhnout citaci

Reference

  1. ČERVENKOVÁ, A. Co dává neslyšícímu dítěti čtení, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999a.
  2. ČERVENKOVÁ, A. "Čtení" obrázků a komiksů, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999b.
  3. ČERVENKOVÁ, A. Funkční gramotnost jako předpoklad integrace neslyšících do většinové společnosti, Infozpravodaj, s. 9, roč. 12, č. 1, 2004.
  4. ČERVENKOVÁ, A. Kdy začínat s poezií, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999c.
  5. HRUBÝ, J. Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých po jejich vlastním osudu I., Praha: Septima, 1997.
  6. HRUBÝ, J. Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých po jejich vlastním osudu II., Praha: Septima, 1998.
  7. HUDÁKOVÁ, A. Obrázkové čtení & Čtení a psaní, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999.
  8. KOLÁŘOVÁ, M., KÁNSKÁ, T. Dítě s těžkou vadou sluchu a poezie, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999.
  9. KRAHULCOVÁ, B. Komunikace sluchově postižených, Praha: Karolinum Univerzity Karlovy, 2002.
  10. OKROUHLÍKOVÁ, L. Problematika vzdělávání neslyšících, In Neslyšící očima veřejnosti aneb veřejnost očima neslyšících (sborník z konference), Praha: Česká unie neslyšících, 2003.
  11. MACUROVÁ, A. Předpoklady čtení, In Četba sluchově postižených, Praha: FRPSP, 1999.
  12. STRNADOVÁ, V. Jaké problémy má neslyšící člověk při čtení, In InfoZpravodaj č. 1, roč. 6, Praha: FRPSP, 1998.
  13. TOMAN, J. Vybrané kapitoly z teorie dětské literatury, České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeská Univerzita, 1992.
  14. VANĚČKOVÁ, V. Příprava na čtení sluchově postižených dětí, Praha: Septima, 1996.
  15. VAŘEJKOVÁ, V. Literárněvýchovná interpretace uměleckého textu na 1. stupni základní školy, Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy Univerzity, 1998.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.