e-Pedagogium 2010, 10(89):110-115
Rodinné čtení u malých neslyšících dětí
Keywords: Rodinné zázemí, komunikace, období předčítání, rodinné čtení, motivace
Published: December 1, 2010 Show citation
References
- ČERVENKOVÁ, A. Co dává neslyšícímu dítěti čtení, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999a.
- ČERVENKOVÁ, A. "Čtení" obrázků a komiksů, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999b.
- ČERVENKOVÁ, A. Funkční gramotnost jako předpoklad integrace neslyšících do většinové společnosti, Infozpravodaj, s. 9, roč. 12, č. 1, 2004.
- ČERVENKOVÁ, A. Kdy začínat s poezií, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999c.
- HRUBÝ, J. Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých po jejich vlastním osudu I., Praha: Septima, 1997.
- HRUBÝ, J. Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých po jejich vlastním osudu II., Praha: Septima, 1998.
- HUDÁKOVÁ, A. Obrázkové čtení & Čtení a psaní, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999.
- KOLÁŘOVÁ, M., KÁNSKÁ, T. Dítě s těžkou vadou sluchu a poezie, In Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem, Praha: FRPSP, 1999.
- KRAHULCOVÁ, B. Komunikace sluchově postižených, Praha: Karolinum Univerzity Karlovy, 2002.
- OKROUHLÍKOVÁ, L. Problematika vzdělávání neslyšících, In Neslyšící očima veřejnosti aneb veřejnost očima neslyšících (sborník z konference), Praha: Česká unie neslyšících, 2003.
- MACUROVÁ, A. Předpoklady čtení, In Četba sluchově postižených, Praha: FRPSP, 1999.
- STRNADOVÁ, V. Jaké problémy má neslyšící člověk při čtení, In InfoZpravodaj č. 1, roč. 6, Praha: FRPSP, 1998.
- TOMAN, J. Vybrané kapitoly z teorie dětské literatury, České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeská Univerzita, 1992.
- VANĚČKOVÁ, V. Příprava na čtení sluchově postižených dětí, Praha: Septima, 1996.
- VAŘEJKOVÁ, V. Literárněvýchovná interpretace uměleckého textu na 1. stupni základní školy, Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy Univerzity, 1998.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.