e-Pedagogium 2010, 10(89):62-66
Principy auditivně-verbální terapie s akcentem na rodinu jako součást interdisciplinárního týmu v péči o dítě s kochleárním implantátem
- Ústav speciálněpedagogických studií, PdF UP Olomouc
Klíčová slova: Rodina, dítě se sluchovým postižením, auditivně-verbální terapie, interdisciplinární spolupráce, kochleární implantát
Keywords: Family, child with hearing impairment, auditory-verbal therapy, interdisciplinary cooperation, cochlear implant
Zveřejněno: 1. prosinec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- KRAHULCOVÁ, Beáta, Interdisciplinary Approaches, Co-operation and Counselling. In: DILLER, Gottfried, KOSMALOWA, Joanna, KRAHULCOVA, Beáta, LEHNHARDT, Monika,PERALTA,Felisa, Study Guide for Educational Staff Working with Hearing Impaired Children. Heidelberg: 2005. 473-487 s.
- DILLER, G. Sluchová hnutí. in KOLEKTIV AUTORŮ. Sluchové postižení - možnosti edukace. Qualification of educational staff working with hearing impaired children - QESWHIC Project. Praha, 2000.
- ESTABROOKS, W. (Ed.) Auditory-Verbal Therapy and Practice. USA: Alexander Graham Bell Association for the Delf and Hard of Hearing, Inc., 2006. ISBN 978-0-88200-223-1.
- ESTABROOKS, W. Auditory-Verbal Therapy for parents and professionals. Washington DC: AGBell, 1994.
- ESTABROOKS, W; MARLOWE, J. The baby is listening. USA: AGBell, 2000. 78 s. ISBN 0-88200-211-2.
- ERBER, N. Auditory training. Washington, DC: AGBell Association for the Deaf, 1982.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.