e-Pedagogium 2009, 9(2):127-128

Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele

Pavla Dobešová
Mgr. Pavla Dobešová, Katedra českého jazyka a literatury, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, Pavla.Dobesova@seznam.cz

Zveřejněno: 1. duben 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Dobešová, P. (2009). Výuka žáka s odlišným mateřským jazykem z hlediska přípravy učitele. e-Pedagogium9(2), 127-128
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.