e-Pedagogium 2004, 4(3):55-59

Metody tzv. blended learningu (úvod do problematiky)

Kamil Kopecký
Katedra českého jazyka a literatury, Pedagogická fakulta UP

Tento článek je zaměřen na popis modelů tzv. blended learning (Purnima Valiathan) a analyzuje různé úrovně a pojetí tohoto "smíšeného vzdělávání".

Klíčová slova: Blended learning, e-learning, WBT, modely tzv. blended learningu

BLENDED LEARNING MODELS

This article focuses on describing of blended learning models by Purnima Valiathan and analyses blended learning levels and conceptions.

Keywords: Blended learning, e-learning, WBT, models of blended learning

Zveřejněno: 1. červen 2004  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Kopecký, K. (2004). Metody tzv. blended learningu (úvod do problematiky). e-Pedagogium4(3), 55-59
Stáhnout citaci

Reference

  1. Valiathan, P. Blended Learning Models [online]. Learning Circuits - American Society of Training & Development. Alexandria (Virginia, USA): ASTD, 2002. Dostupné na WWW: <www.learningcircuits.org/2002/aug2002/valiathan.html>
  2. Kopecký, K., Krejčí, V. Současné trendy e-learningem podporovaného vzdělávání [online]. Net-University s.r.o. Olomouc: Net-University, 2004. Dostupné na WWW: <www.lmsunifor.com/trendy.php>
  3. Cross, J., Hamilton, I. The DNA of eLearning, excerpt from Beyond eLearning [online]. Internet Time Group, 2002. Dostupné na WWW: <www.internettime.com>

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.