e-Pedagogium 2004, 4(1):99-106
Přijali učitelé počítač?
- Katedra matematiky PdF UP v Olomouci
Příspěvek je zaměřen na problematiku vztahu učitel - počítač v souvislosti s možnostmi využití ICT ve výuce matematiky na primární škole. Součástí textu jsou dílčí výsledky dotazníkového šetření realizovaného na vzorku učitelů čtvrtých a pátých tříd.
Klíčová slova: Učitel, počítač, primární škola, matematika
Does the teachers accept personal computer?
The contribution is intent on problems of relation between teacher and computer. Teacher is one of the most important factors of successful implementation of ICT in the basic school. The contribution is focused on a primary school lessons of mathematics.
Keywords: Teacher, Computer, Primary school, Mathematics
Zveřejněno: 1. únor 2004 Zobrazit citaci
Reference
- BRDIČKA, B. ICT a kvalita výuky. Internet : ČeskáŠkola (on-line), 2002. Dostupné na WWW: http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=100630&CAI=2131.
- ČERNOCHOVÁ, M. Využití počítače při vyučování. 1. vydání. Praha : Portál, 1998. 165 s. ISBN 80-7178-272-6
- HAUSNER, M. Rozhovor na dálku: Počítače a internet v britském školství. Internet : ČeskáŠkola (on-line), 2002. Dostupné na WWW: http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/AR.asp?ARI=2442&CAI=2131.
- PRŮCHA, J. Učitel. 1. vydání. Praha : Portál, 1998. 158 s. ISBN 80-7178-621-7
- UHLÍŘOVÁ, M. Počítač a matematické myšlení. In : Podíl matematiky na přípravě učitele primární školy. Olomouc : Vydavatelství UP, 2002, s.196-200. ISBN 80-244-0440-0
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.