e-Pedagogium 2004, 4(1):99-106

Přijali učitelé počítač?

Martina Uhlířová
Katedra matematiky PdF UP v Olomouci

Příspěvek je zaměřen na problematiku vztahu učitel - počítač v souvislosti s možnostmi využití ICT ve výuce matematiky na primární škole. Součástí textu jsou dílčí výsledky dotazníkového šetření realizovaného na vzorku učitelů čtvrtých a pátých tříd.

Klíčová slova: Učitel, počítač, primární škola, matematika

Does the teachers accept personal computer?

The contribution is intent on problems of relation between teacher and computer. Teacher is one of the most important factors of successful implementation of ICT in the basic school. The contribution is focused on a primary school lessons of mathematics.

Keywords: Teacher, Computer, Primary school, Mathematics

Zveřejněno: 1. únor 2004  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Uhlířová, M. (2004). Přijali učitelé počítač? e-Pedagogium4(1), 99-106
Stáhnout citaci

Reference

  1. BRDIČKA, B. ICT a kvalita výuky. Internet : ČeskáŠkola (on-line), 2002. Dostupné na WWW: http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/Ar.asp?ARI=100630&CAI=2131.
  2. ČERNOCHOVÁ, M. Využití počítače při vyučování. 1. vydání. Praha : Portál, 1998. 165 s. ISBN 80-7178-272-6
  3. HAUSNER, M. Rozhovor na dálku: Počítače a internet v britském školství. Internet : ČeskáŠkola (on-line), 2002. Dostupné na WWW: http://www.ceskaskola.cz/ICTveskole/AR.asp?ARI=2442&CAI=2131.
  4. PRŮCHA, J. Učitel. 1. vydání. Praha : Portál, 1998. 158 s. ISBN 80-7178-621-7
  5. UHLÍŘOVÁ, M. Počítač a matematické myšlení. In : Podíl matematiky na přípravě učitele primární školy. Olomouc : Vydavatelství UP, 2002, s.196-200. ISBN 80-244-0440-0

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.