e-Pedagogium 2004, 4(1):95-98

Znakový jazyk v komunikaci osob se současným postižením sluchu a zraku

Eva Souralová
Katedra speciální pedagogiky PdF UP Olomouc

Článek se věnuje problematice užívání znakového jazyka osobami se současným postižením sluchu a zraku

Klíčová slova: Komunikace, vizuální forma znakového jazyka, taktilní forma znakového jazyka, osoby se současným postižením sluchu a zraku, nemanuální složka znaku, manuální složka znaku

Sign language in communication of persons with simultaneous hearing and vision handicap

Article devotes to using of sign language by persons with simultaneous hearing and vision handicaps.

Keywords: Communication, sign language visual, sign language touch, persons with simultaneous hearing and vision handicaps, unmanual part of a sign, manual part of a sign

Zveřejněno: 1. únor 2004  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Souralová, E. (2004). Znakový jazyk v komunikaci osob se současným postižením sluchu a zraku. e-Pedagogium4(1), 95-98
Stáhnout citaci

Reference

  1. LUDÍKOVÁ, L. Edukace hluchoslepého dítěte raného věku. Olomouc : Univerzita Palackého, 2001. ISBN 80-244-0250-5
  2. POTMĚŠIL, M. Kvalita života dětí s vícečetným postižením a kochleární implantát. In Speciální pedagogika, 2, 2003, s.125-131. ISSN 1211-2720

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.