Kritéria evaluace elektrotechnické a elektronické stavebnice
- Katedra technické a informační výchovy
Hodnocení učebních pomůcek používaných ve vyučovacím procesu patří mezi základní kompetence učitele. Hodnocení elektrotechnické stavebnice je specifická činnost učitele vzhledem k jejímu postavení a funkci ve výuce.
Klíčová slova: Hodnocení, evaluace, pedagogická evaluace, elektrotechnická stavebnice
The standards of evaluation of the elektrotechnical and the electronic brick-box
Assessment of teaching aids used in a process of teaching is the basic teacher's competent. Assessment of electrotechnical brick-box is specific teacher's activity for its role and function in teaching.
Keywords: Assessment, evaluation, educational evaluation, the elektrotechnical brick-box
Zveřejněno: 1. červen 2003 Zobrazit citaci
Reference
- TONDL, L. Hodnocení a hodnoty. 1. Vyd. Praha : FILOSOFIA, 1999. 184 s. ISBN 80-7007-131-1
- PRŮCHA, J. Pedagogická evaluace. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 1996. 166 s. ISBN 80-210-1333-8
- PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 1. vyd. Praha : Portál, 2001. 322 s. ISBN 80-7178-579-2
- NOVÁK, D. Elektrotechnické stavebnice v technické výchově. 1. vyd. Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 1997. 56 s. ISBN 80-86039-37-4
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.