e-Pedagogium 2002, 2(88):135-139

Hodnocení vysokoškolské výuky studenty

Eva Šmelová
VVŠ PV ve Vyškově, Fakulta ekonomiky obrany státu a logistiky
Katedra sociálních věd a personalistiky

Ve svém příspěvku se zabývám posuzováním vysokoškolské výuky studenty, využíváním získaných výsledků jako dílčího aspektu v rámci evaluace školy.

Klíčová slova: řízení kvality, hodnocení kvality, vzdělávací proces, vysokoškolská výuka, studentské posuzování vysokoškolské výuky, student, učitel

Zveřejněno: 1. prosinec 2002  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Šmelová, E. (2002). Hodnocení vysokoškolské výuky studenty. e-Pedagogium2(Suppl. 1), 135-139
Stáhnout citaci

Reference

  1. MAREŠ,J. Studentské posuzování jako jedna z metod hodnocení vysokoškolské výuky. VA Brno, 1990.
  2. SELDIN, P. and Ass. How Administrators can Improve Teaching. San Francisko: Jossey-Bass, 1990.
  3. ZELENÝ, J. Fakulta a kvalita. Zvolen: Technická univerzita, 1996. ISBN 80-228-0746-X

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.