e-Pedagogium 2002, 2(88):38-44

Evaluace studia a postoje studentů ke vzdělávání na ÚPPPV

Marta Faberová, Vladimír Václavík, Iva Bartošová
Ústav pedagogiky a psychologie pro primární vzdělávání PdF UHK

Klíčová slova: Evaluace výuky, techniky evaluace výuky, hodnocení kvality výuky studenty, dotazník, škálování.

Zveřejněno: 1. prosinec 2002  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Faberová, M., Václavík, V., & Bartošová, I. (2002). Evaluace studia a postoje studentů ke vzdělávání na ÚPPPV. e-Pedagogium2(Suppl. 1), 38-44
Stáhnout citaci

Reference

  1. Břicháček, V.: Úvod do psychologického škálování. Bratislava, Psychodiagnostické a didaktické testy, 1978.
  2. Gavora, P.: Výzkumné metody v pedagogice. Brno, Paido, 1996.
  3. Chráska, M.: Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc, UP, 2000
  4. Mareš, J.: Studentské hodnocení vysokoškolské výuky. In: Sborník vědeckých prací LF UK Hradec Králové, č. 4, 1988.
  5. Mareš, J.: Studentské posuzování jako jedna z metod hodnocení vysokoškolské výuky. Praha, SPN, 1991.
  6. Průcha, J.: Pedagogická evaluace. Brno, MU, 1996.
  7. Průcha, J.: Učitel jako objekt pedagogického výzkumu. In: Sborník II. konference ČAPV, Ústí nad Labem, 1994.
  8. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR (Bílá kniha). MŠMT, Praha 2001

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.