e-Pedagogium 2002, 2(2):57-68
Postoje učitelů technických předmětů k pedagogickému vzdělání
- Masarykův ústav vyšších studií ČVUT, katedra inženýrské pedagogiky
Inženýři - začínající učitelé technických předmětů na různých typech středních škol si doplňují pedagogické vzdělání v bakalářském programu "Specializace v pedagogice", oboru "Učitelství odborných předmětů", který je akreditován na MÚVS ČVUT. Příspěvek přináší výsledky dotazníkového šetření, ve kterém vyjadřují frekventanti programu své názory na pedagogické studium.
Klíčová slova: Pedagogické studium, učitelé odborných předmětů, motivace k pedagogickému studiu, forma studia, obsah studia
Chartered engineers - fresh teachers of technical subjects at different educational institutions gain their technical teachers training in the accredited bachelor program at the Czech Technical University in Prague. The paper offers results of a recent survey in which engineers expressed their opinions on technical teachers training.
Zveřejněno: 1. duben 2002 Zobrazit citaci
Reference
- Dobrovská, D.: Psychologie pro techniky. skriptum ČVUT, Praha 2000
- Dobrovská, D., Pokorný, A., Zuna P.: Student's Rating of Instructional Evaluation: A Regular Occurrence or An Obligation? In: Sborník mezinárodního symposia IGIP, Biel 2000
- Žádost o prodloužení akreditace studijního programu 75-07-R "Specializace v pedagogice", obor "Učitelství odborných předmětů", Praha 2001
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.