e-Pedagogium 2002, 2(1):77-91

Příprava studentů učitelství 1. stupně ZŠ pro výuku vlastivědy

Alena Vavrdová
Katedra učitelství 1. stupně ZŠ PdF UP v Olomouci

Příspěvek se pokouší zmapovat problematiku vlastivědného vyučování v současné škole a v návaznosti na ni řešit přípravu studentů učitelství 1.stupně základní školy právě v této oblasti. Cílem je informovat o výsledcích průzkumné sondy uskutečněné na PdF UP v Olomouci, na PdF UK v Praze a PdF MU v Brně v průběhu roku 2000.

Klíčová slova: vlastivěda, didaktická dovednost, tvořivost, postoje, učení, vyučovací proces, metody a formy práce.

The contribution attemps to cover the problem of homeland study lessons in nowadays schools as well as to engage the q	uestion of preparation of students becoming primary school teachers. The aim is to inform about research results realised during the year 2000 at sophisticated Czech Teacher training Departments - Palacky University in Olomouc, Masaryk University in Brno and Charle´s University in Prague.

Keywords: Primary school, homeland study, reflection, pupil and learning

Zveřejněno: 1. únor 2002  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Vavrdová, A. (2002). Příprava studentů učitelství 1. stupně ZŠ pro výuku vlastivědy. e-Pedagogium2(1), 77-91
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.