e-Pedagogium 2002, 2(1):59-63

Může hudba vychovávat?
Několik poznámek k výchovné funkci hudby

Lubomír Spurný
Katedra hudební výchovy PdF UP v Olomouci

Předložená studie ukazuje na základě historického srovnání textů některých autorů (Platon, Schiller, Fichte, Teige) měnící se pohled na výchovné možnosti hudby.

Klíčová slova: hudba, mravný, svoboda, vkus, výchova, Platón, Friedrich Schiller, Fichte, Hartmut von Hentig, Karel Teige
Keywords: Music, vocal music, instrumental music, education, function

Zveřejněno: 1. únor 2002  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Spurný, L. (2002). Může hudba vychovávat?
Několik poznámek k výchovné funkci hudby. e-Pedagogium2(1), 59-63
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.