Některé zkušenosti z přípravy školských manažerů na řízení kvality
- katedra pedagogiky s celoškolskou působností PdF UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc
Kritické hodnocení kvality pedagogické práce učitelů Českou školní inspekcí by nemělo zůstat pouhým konstatováním. Je žádoucí, aby se stalo výchozím bodem zajištění potřebných změn.
Klíčová slova: Změna, kvalita, řízení kvality, hospitace, sebereflexe, pedagogické kompetence ředitele, co a kdo by měl udělat pro změnu
Zveřejněno: 1. únor 2001 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.