Jedna z možností řízení kvality v jazykovém vyučování
- katedra čes. jazyka a literatury, PdF UP, Žižkovo nám. 5, Olomouc
Autorka se zamýšlí nad kvalitou jazykového vyučování, konkrétně se zaměřuje na vyučování skladbě, na 2. stupni základní školy. Současný stav nepovažuje za příliš uspokojivý, poukazuje na příčiny nedostatků a zároveň navrhuje možnosti, které by mohly výsledky edukace v jazykovém vyučování zlepšit.
Klíčová slova: Standard základního vzdělání, komunikační dovednosti, pojmy, řízení kvality edukace
The author thinks of the qualities of language teaching with a view to syntax at law-secondary school. She doesn't consider the present situation satisfying, she points out the weaknesses as well as the possibilities which could improve the results of language teaching.
Zveřejněno: 1. únor 2001 Zobrazit citaci
Reference
- České vzdělání a Evropa. Strategie rozvoje lidských zdrojů v České republice při vstupu do Evropské unie. Tauris, Praha 1999.
- Průcha, J.: Přehled pedagogiky: úvod do studia oboru. Praha, Portál 2000.
- Standard základního vzdělání. Věstník MŠMT ČR, sešit 9, září 1995.
- Šmilauer Vl.: Základní pojmy mluvnické. Praha, SPN 1947.
- Zouharová, M.: Vliv učitele na formování jazykové kompetence žáka. In: Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy. Olomouc, UP 1998.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.