e-Pedagogium, 2002 (vol. 2), Suppl. 1
Vyšší odpovědnost, aktivita a sebehodnocení studentů na pedagogických praxích
Viera Bebčáková
e-Pedagogium 2002, 2(88)
Řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků
Michaela Prášilová
e-Pedagogium 2002, 2(88)
Prekoncept jako východisko práce učitele
Ivana Brtnová-Čepičková
e-Pedagogium 2002, 2(88):5-8
Quality Education in China. EQO (Essential-qualities-oriented) Education
Xie Xiaoyi
e-Pedagogium 2002, 2(88):9-12
Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů
Milan Pol, Lenka Hloušková, Petr Novotný, Eva Václavíková, Jiří Zounek
e-Pedagogium 2002, 2(88):13-19
Hodnocení ve výuce aktivní konstrukcí poznatků žáka
Jiří Škoda, Pavel Doulík
e-Pedagogium 2002, 2(88):20-25
Evaluace ve školském managementu
Pavel Doulík
e-Pedagogium 2002, 2(88):26-32
Tři přístupy a jeden společný bod
Ludvík Eger, Dana Egerová
e-Pedagogium 2002, 2(88):33-37
Evaluace studia a postoje studentů ke vzdělávání na ÚPPPV
Marta Faberová, Vladimír Václavík, Iva Bartošová
e-Pedagogium 2002, 2(88):38-44
Charakteristika výzkumu vyučovacího klimatu
Helena Grecmanová
e-Pedagogium 2002, 2(88):52-57
K evaluaci vzdělávacích programů pro školní metodiky prevence
Stanislava Reiterová, Josef Krátoška
e-Pedagogium 2002, 2(88):58-60
Chceme ji?
(Několik poznámek k evaluaci na Univerzitě Palackého v Olomouci, na Lékařské fakultě UP a na Ústavu cizích jazyků LF UP)
Pavel Kurfürst
e-Pedagogium 2002, 2(88):61-64
Hodnocení tělesné výchovy při přijímacím řízení
na PdF UP v Olomouci obor Učitelství 1. stupně škol
Ludmila Miklánková, Soňa Formánková
e-Pedagogium 2002, 2(88):65-69
Evaluace učební činnosti žáků 2. st. základní školy
Lenka Müllerová
e-Pedagogium 2002, 2(88):70-77
Quality and School Improvement - yes or no?
Danuše Nezvalová
e-Pedagogium 2002, 2(88):78-88
The thematic orientation of the paper is towards quality improvement. The main focus will be on the managing the process of change and quality in school, quality control, evaluation and self-evaluarion.
Evaluace v domácím vzdělávání
Lucie Novotná
e-Pedagogium 2002, 2(88):89-93
Některé zkušenosti z přípravy ředitelů škol na řízení kvality
Otto Obst
e-Pedagogium 2002, 2(88):94-96
K pojetí kvality ve školství a jejímu hodnocení
Karel Rýdl
e-Pedagogium 2002, 2(88):104-123
Evropské jazykové portfolio v kontextu podpory rozvoje sebehodnocení žáků
Jitka Sejvalová
e-Pedagogium 2002, 2(88):124-129
Poznámky k řízení výchovných ústavů
Julius Sekera
e-Pedagogium 2002, 2(88):129-134
Hodnocení vysokoškolské výuky studenty
Eva Šmelová
e-Pedagogium 2002, 2(88):135-139
Evaluace na vysoké škole
Jan Šťáva
e-Pedagogium 2002, 2(88):140-147
Hospitace v podmínkách mateřské školy
Dana Tomanová
e-Pedagogium 2002, 2(88):148-152
Lesson observation as a mean of leading the change of quality in education. Reflection of teacher and headmaster in conditions of nursery school. Dictionary used for characteristic of lesson observation.