e-Pedagogium, 2002 (vol. 2), Suppl. 1

Vyšší odpovědnost, aktivita a sebehodnocení studentů na pedagogických praxích

Viera Bebčáková

e-Pedagogium 2002, 2(88)

Řízení pracovního výkonu pedagogických pracovníků

Michaela Prášilová

e-Pedagogium 2002, 2(88)

Prekoncept jako východisko práce učitele

Ivana Brtnová-Čepičková

e-Pedagogium 2002, 2(88):5-8

Quality Education in China. EQO (Essential-qualities-oriented) Education

Xie Xiaoyi

e-Pedagogium 2002, 2(88):9-12

Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů

Milan Pol, Lenka Hloušková, Petr Novotný, Eva Václavíková, Jiří Zounek

e-Pedagogium 2002, 2(88):13-19

Hodnocení ve výuce aktivní konstrukcí poznatků žáka

Jiří Škoda, Pavel Doulík

e-Pedagogium 2002, 2(88):20-25

Evaluace ve školském managementu

Pavel Doulík

e-Pedagogium 2002, 2(88):26-32

Tři přístupy a jeden společný bod

Ludvík Eger, Dana Egerová

e-Pedagogium 2002, 2(88):33-37

Evaluace studia a postoje studentů ke vzdělávání na ÚPPPV

Marta Faberová, Vladimír Václavík, Iva Bartošová

e-Pedagogium 2002, 2(88):38-44

Charakteristika výzkumu vyučovacího klimatu

Helena Grecmanová

e-Pedagogium 2002, 2(88):52-57

K evaluaci vzdělávacích programů pro školní metodiky prevence

Stanislava Reiterová, Josef Krátoška

e-Pedagogium 2002, 2(88):58-60

Chceme ji?
(Několik poznámek k evaluaci na Univerzitě Palackého v Olomouci, na Lékařské fakultě UP a na Ústavu cizích jazyků LF UP)

Pavel Kurfürst

e-Pedagogium 2002, 2(88):61-64

Hodnocení tělesné výchovy při přijímacím řízení
na PdF UP v Olomouci obor Učitelství 1. stupně škol

Ludmila Miklánková, Soňa Formánková

e-Pedagogium 2002, 2(88):65-69

Evaluace učební činnosti žáků 2. st. základní školy

Lenka Müllerová

e-Pedagogium 2002, 2(88):70-77

Quality and School Improvement - yes or no?

Danuše Nezvalová

e-Pedagogium 2002, 2(88):78-88

The thematic orientation of the paper is towards quality improvement. The main focus will be on the managing the process of change and quality in school, quality control, evaluation and self-evaluarion.

Evaluace v domácím vzdělávání

Lucie Novotná

e-Pedagogium 2002, 2(88):89-93

Některé zkušenosti z přípravy ředitelů škol na řízení kvality

Otto Obst

e-Pedagogium 2002, 2(88):94-96

K pojetí kvality ve školství a jejímu hodnocení

Karel Rýdl

e-Pedagogium 2002, 2(88):104-123

Evropské jazykové portfolio v kontextu podpory rozvoje sebehodnocení žáků

Jitka Sejvalová

e-Pedagogium 2002, 2(88):124-129

Poznámky k řízení výchovných ústavů

Julius Sekera

e-Pedagogium 2002, 2(88):129-134

Hodnocení vysokoškolské výuky studenty

Eva Šmelová

e-Pedagogium 2002, 2(88):135-139

Evaluace na vysoké škole

Jan Šťáva

e-Pedagogium 2002, 2(88):140-147

Hospitace v podmínkách mateřské školy

Dana Tomanová

e-Pedagogium 2002, 2(88):148-152

Lesson observation as a mean of leading the change of quality in education. Reflection of teacher and headmaster in conditions of nursery school. Dictionary used for characteristic of lesson observation.