e-Pedagogium 2002, 2(88):38-44

Evaluace studia a postoje studentů ke vzdělávání na ÚPPPV

Marta Faberová, Vladimír Václavík, Iva Bartoąová
Ústav pedagogiky a psychologie pro primární vzdělávání PdF UHK

Keywords: Evaluace výuky, techniky evaluace výuky, hodnocení kvality výuky studenty, dotazník, ąkálování.

Published: December 1, 2002  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Faberová, M., Václavík, V., & Bartoąová, I. (2002). Evaluace studia a postoje studentů ke vzdělávání na ÚPPPV. e-Pedagogium2(Suppl. 1), 38-44
Download citation

References

  1. Břicháček, V.: Úvod do psychologického ąkálování. Bratislava, Psychodiagnostické a didaktické testy, 1978.
  2. Gavora, P.: Výzkumné metody v pedagogice. Brno, Paido, 1996.
  3. Chráska, M.: Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc, UP, 2000
  4. Mareą, J.: Studentské hodnocení vysokoąkolské výuky. In: Sborník vědeckých prací LF UK Hradec Králové, č. 4, 1988.
  5. Mareą, J.: Studentské posuzování jako jedna z metod hodnocení vysokoąkolské výuky. Praha, SPN, 1991.
  6. Průcha, J.: Pedagogická evaluace. Brno, MU, 1996.
  7. Průcha, J.: Učitel jako objekt pedagogického výzkumu. In: Sborník II. konference ČAPV, Ústí nad Labem, 1994.
  8. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR (Bílá kniha). M©MT, Praha 2001

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.