e-Pedagogium 2025, 25(1):22-24 | DOI: 10.5507/epd.2025.007

Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum

Alžběta Kolaříkováa
a Katedra matematiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 779 00 Olomouc

Vloženo: 1. březen 2025; Revidováno: 1. březen 2025; Přijato: 24. březen 2025; Zveřejněno: 18. srpen 2025  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Kolaříková, A. (2025). Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. e-Pedagogium25(1), 22-24. doi: 10.5507/epd.2025.007
Stáhnout citaci

Reference

  1. Říčan, J., Chytrý, V., Sucháček, P., & Makovský, M. (2023). Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. Most: Hněvín.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.