e-Pedagogium 2024, 24(1):32-34 | DOI: 10.5507/epd.2024.003

Proč žáci nemají rádi školu? Kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě (druhé revidované vydání)

Patricie Šinkovičová
Kontakt:
Katedra českého jazyka, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Magdalény Rettigové 4, 110 00 Praha - Nové Město

Vloženo: 4. prosinec 2023; Revidováno: 4. prosinec 2023; Přijato: 3. březen 2024; Zveřejněno: 17. říjen 2024  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Šinkovičová, P. (2024). Proč žáci nemají rádi školu? Kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě (druhé revidované vydání). e-Pedagogium24(1), 32-34. doi: 10.5507/epd.2024.003
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.