e-Pedagogium 2021, 21(3):104-105 | DOI: 10.5507/epd.2021.005

Psychologie učení: Teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi

Jana Černá
Kontakt:
Ústav cizích jazyků, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, Česká republika

Vloženo: 16. listopad 2020; Revidováno: 16. listopad 2020; Přijato: 11. leden 2021; Zveřejněno online: 16. červen 2021; Zveřejněno: 22. prosinec 2021  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Černá, J. (2021). Psychologie učení: Teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi. e-Pedagogium21(3), 104-105. doi: 10.5507/epd.2021.005
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.