e-Pedagogium 2016, 16(4):80-83

Research Design (Qualitative, Quantitative and Mixed Methods Approaches)

Jan Gregar
Mgr. Jan Gregar, Institute of Special Education Studies, Faculty of Education, Palacký University Olomouc, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc, E-mail: honza.grenge@gmail.com, gregja00@upol.cz

Zveřejněno: 1. srpen 2016  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Gregar, J. (2016). Research Design (Qualitative, Quantitative and Mixed Methods Approaches). e-Pedagogium16(4), 80-83
Stáhnout citaci

Reference

  1. Becker, H. S. (1998). Tricks of the trade: How to think about your research while you're doing it. Chicago, IL: University of Chicago Press. Přejít k původnímu zdroji...
  2. Creswell, J. W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. Thousand Oaks, CA: SAGE Publications.
  3. Creswell, J. W. (2016). 30 essential skills for the qualitative researcher. Thousand Oaks, CA: SAGE Publications.
  4. Gavora, P., Jůva, V., & Hlavatá, V. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
  5. Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.