e-Pedagogium 2016, 16(2):145-147

Professionalization of Kindergarten Teachers from the Perspective of Curriculum Reform

Alena Jůvová
PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D., Institute of Education and Social Studies, Faculty od Education, Palacký University in Olomouc, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, Czech Republic, E-mail: alena.juvova@upol.cz

Zveřejněno: 1. duben 2016  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Jůvová, A. (2016). Professionalization of Kindergarten Teachers from the Perspective of Curriculum Reform. e-Pedagogium16(2), 145-147
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.