e-Pedagogium 2007, 7(2):121-125

Názor budoucích pedagogů na možnost uplatnění projektového vyučování v rámci obecně technického předmětu

Jiří Pavlas, Hana Blažková
Mgr. Jiří Pavlas, Mgr. Hana Blažková, Katedra technické a informační výchovy, PdF UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, e-mail: jirka.pavlas@seznam.cz, hanka.blazkova@seznam.cz

Příspěvek analyzuje znalosti skupiny studentů PdF UP Olomouc v oblasti projektového vyučování, jejich náhled na možnost uplatnění v budoucí pedagogické praxi v rámci obecně technického předmětu.

Klíčová slova: Projektové vyučování, projekt, projektová metoda, četnost využívání ve škole, přírodní materiál

Future teachers' opinions on the usability of project-based teaching in a technical subject

This paper presents an analysis of teacher trainees' familiarity with the concept of project-based teaching and of their opinions on its usefulness for the purposes of technical education.

Keywords: Project-based teaching, project, frequency of usage for educational purposes, natural materials

Zveřejněno: 1. duben 2007  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Pavlas, J., & Blažková, H. (2007). Názor budoucích pedagogů na možnost uplatnění projektového vyučování v rámci obecně technického předmětu. e-Pedagogium7(2), 121-125
Stáhnout citaci

Reference

  1. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. 1. vyd. Brno: Paido, 2006. ISBN 80-210-4142-0.
  2. CHRÁSKA, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. 2. vyd. Olomouc : UP Olomouc, 2006. ISBN 80-244-1367-1.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.