e-Pedagogium 2007, 7(2):121-125
Názor budoucích pedagogů na možnost uplatnění projektového vyučování v rámci obecně technického předmětu
- Mgr. Jiří Pavlas, Mgr. Hana Blažková, Katedra technické a informační výchovy, PdF UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, e-mail: jirka.pavlas@seznam.cz, hanka.blazkova@seznam.cz
Příspěvek analyzuje znalosti skupiny studentů PdF UP Olomouc v oblasti projektového vyučování, jejich náhled na možnost uplatnění v budoucí pedagogické praxi v rámci obecně technického předmětu.
Klíčová slova: Projektové vyučování, projekt, projektová metoda, četnost využívání ve škole, přírodní materiál
Future teachers' opinions on the usability of project-based teaching in a technical subject
This paper presents an analysis of teacher trainees' familiarity with the concept of project-based teaching and of their opinions on its usefulness for the purposes of technical education.
Keywords: Project-based teaching, project, frequency of usage for educational purposes, natural materials
Zveřejněno: 1. duben 2007 Zobrazit citaci
Reference
- KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. 1. vyd. Brno: Paido, 2006. ISBN 80-210-4142-0.
- CHRÁSKA, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. 2. vyd. Olomouc : UP Olomouc, 2006. ISBN 80-244-1367-1.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.