e-Pedagogium 2005, 5(1):74-79
Myšlienková mapa z pohľadu vysokoškolákov (budúcich učiteľov)
Autorka sa v textu zaoberá myšlienkovou mapou a jej využitím vysokoškolskými študentmi.
Klíčová slova: Kritické myslenie, myšlienková mapa, tvorivosť, učenie, metódy
Visualization of concepts in semantic maps as it is regarded by teacher trainees
The paper deals with the visualization of concepts in the form of maps and its place in the work of university students.
Keywords: Critical thinking, semantic map, creativity, learning, methods
Zveřejněno: 1. únor 2005 Zobrazit citaci
Reference
- KALHOUS, Z., OBST, O. Školní didaktika. Sekundární škola. Olomouc: Univerzita Palackého, 2001. 192 s. ISBN 80-244-0217-3.
- PETROVÁ, A. Tvořivost v teorii a praxi. Praha: Vodnář, 1999. 169 s. ISBN 80-86266-05-0.
- STEELOVÁ, J. L., MEREDITH, K. S., TEMPLE, CH., WALTER, S. Kritické myšlení napříč osnovami. Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Příručka II. 30 s.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.