e-Pedagogium 2004, 4(3):92-93

Poruchy učení. Specifické vývojové poruchy čtení, psaní a dalších školních dovedností

Petra Řepová

Zveřejněno: 1. červen 2004  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Řepová, P. (2004). Poruchy učení. Specifické vývojové poruchy čtení, psaní a dalších školních dovedností. e-Pedagogium4(3), 92-93
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.