e-Pedagogium 2003, 3(2)

Žáci darebáci

Stanislav Komenda
Lékařská fakulta UP v Olomouci V množině učitelových žáků najdou se, zpravidla jako nejčetnější, tací, kteří na svého učitele vzpomínají v dobrém a uznávají, že pro ně udělal, co se udělat dalo a že onen kus cesty, který prošli společně s ním, byl pro ně užitečný a nebyl zmarněn. Jsou si vědomi, že učitel sám nemůže nikoho naučit; vědí, že může nabídnout a může pomoci nabízené k pochopení zužitkovat. Uvědomují si, že učení je interakce dvou stran a že pochopení je produktem této interakce. To jsou hodní žáci.

Zveřejněno: 1. duben 2003  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Komenda, S. (2003). Žáci darebáci. e-Pedagogium3(2), 
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.