e-Pedagogium 2003, 3(2)

Žáci darebáci

Stanislav Komenda
Lékařská fakulta UP v Olomouci V množině učitelových žáků najdou se, zpravidla jako nejčetnější, tací, kteří na svého učitele vzpomínají v dobrém a uznávají, že pro ně udělal, co se udělat dalo a že onen kus cesty, který prošli společně s ním, byl pro ně užitečný a nebyl zmarněn. Jsou si vědomi, že učitel sám nemůže nikoho naučit; vědí, že může nabídnout a může pomoci nabízené k pochopení zužitkovat. Uvědomují si, že učení je interakce dvou stran a že pochopení je produktem této interakce. To jsou hodní žáci.

Published: April 1, 2003  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Komenda, S. (2003). Žáci darebáci. e-Pedagogium3(2), 
Download citation

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.