e-Pedagogium 2025, 25(1):22-24 | DOI: 10.5507/epd.2025.007

Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum

Alžběta Kolaříkováa
a Katedra matematiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 779 00 Olomouc

Received: March 1, 2025; Revised: March 1, 2025; Accepted: March 24, 2025; Published: August 18, 2025  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Kolaříková, A. (2025). Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. e-Pedagogium25(1), 22-24. doi: 10.5507/epd.2025.007
Download citation

References

  1. Říčan, J., Chytrý, V., Sucháček, P., & Makovský, M. (2023). Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. Most: Hněvín.

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.