e-Pedagogium 2025, 25(1):22-24 | DOI: 10.5507/epd.2025.007
Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum
- a Katedra matematiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci, Žižkovo nám. 5, 779 00 Olomouc
Received: March 1, 2025; Revised: March 1, 2025; Accepted: March 24, 2025; Published: August 18, 2025 Show citation
ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Kolaříková, A. (2025). Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. e-Pedagogium, 25(1), 22-24. doi: 10.5507/epd.2025.007
References
- Říčan, J., Chytrý, V., Sucháček, P., & Makovský, M. (2023). Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. Most: Hněvín.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.