e-Pedagogium 2009, 9(4):84-94
Případové studie jako náhled do praxí studentů
- Mgr. Linda ©vrčinová, Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Ústav pedagogiky a sociálních studií, ®iľkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, email: linda.svrcinova@upol.cz
- Mgr. Jarmila ©»astná, Univerzita Tomáąe Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, Ústav pedagogických věd, Nám. T. G. Masaryka 1279, 760 01 Zlín, e-mail: happy.jarka@seznam.cz
V příspěvku seznamujeme s výsledky výzkumného ąetření, ve kterém se zabýváme případovými studiemi (od roku 2000 do roku 2009), které studenti Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci odevzdávají u státní závěrečné zkouąky z pedagogické způsobilosti.
Klíčová slova: Případová studie, pedagogická fakulta, praxe, učitel, student, ľák
CASE STUDIES AS AN INSIGHT INTO STUDENTS' PRACTICES
The paper introduces results of a research survey dealing with case studies handed over by students of Faculty of Education, Palacký University, Olomouc in the final state examination in teaching qualification.
Keywords: Case study, Faculty of Education, practice, teacher, pupil, student
Zveřejněno: 1. srpen 2009 Zobrazit citaci
Reference
- MUSILOVÁ, M. Případová studie jako součást pedagogické praxe. 1. vyd. Olomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého, 2003. 42 s. ISBN 8024407493.
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umoľňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.