e-Pedagogium 2003, 3(3)

The standards of evaluation of the elektrotechnical and the electronic brick-box

Čestmír Serafín, Lenka Partíková
Katedra technické a informační výchovy

Assessment of teaching aids used in a process of teaching is the basic teacher's competent. Assessment of electrotechnical brick-box is specific teacher's activity for its role and function in teaching.

Keywords: Assessment, evaluation, educational evaluation, the elektrotechnical brick-box

Published: June 1, 2003  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Serafín, Č., & Partíková, L. (2003). The standards of evaluation of the elektrotechnical and the electronic brick-box. e-Pedagogium3(3), 
Download citation

References

  1. TONDL, L. Hodnocení a hodnoty. 1. Vyd. Praha : FILOSOFIA, 1999. 184 s. ISBN 80-7007-131-1
  2. PRŮCHA, J. Pedagogická evaluace. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 1996. 166 s. ISBN 80-210-1333-8
  3. PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 1. vyd. Praha : Portál, 2001. 322 s. ISBN 80-7178-579-2
  4. NOVÁK, D. Elektrotechnické stavebnice v technické výchově. 1. vyd. Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 1997. 56 s. ISBN 80-86039-37-4

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.