e-Pedagogium 2002, 2(88):135-139

Hodnocení vysokoškolské výuky studenty

Eva Šmelová
VVŠ PV ve Vyškově, Fakulta ekonomiky obrany státu a logistiky
Katedra sociálních věd a personalistiky

Ve svém příspěvku se zabývám posuzováním vysokoškolské výuky studenty, využíváním získaných výsledků jako dílčího aspektu v rámci evaluace školy.

Keywords: řízení kvality, hodnocení kvality, vzdělávací proces, vysokoškolská výuka, studentské posuzování vysokoškolské výuky, student, učitel

Published: December 1, 2002  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Šmelová, E. (2002). Hodnocení vysokoškolské výuky studenty. e-Pedagogium2(Suppl. 1), 135-139
Download citation

References

  1. MAREŠ,J. Studentské posuzování jako jedna z metod hodnocení vysokoškolské výuky. VA Brno, 1990.
  2. SELDIN, P. and Ass. How Administrators can Improve Teaching. San Francisko: Jossey-Bass, 1990.
  3. ZELENÝ, J. Fakulta a kvalita. Zvolen: Technická univerzita, 1996. ISBN 80-228-0746-X

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.