e-Pedagogium 2017, 17(3):162-164

Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání

Veronika Švecová
Mgr. Veronika Švecová, Katedra českého jazyka a literatury, Pedagogická fakulta UP, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc, E-mail: svecova.ver@email.cz

Published: September 1, 2017  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Švecová, V. (2017). Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání. e-Pedagogium17(3), 162-164
Download citation

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.