e-Pedagogium 2014, 14(1):121-123
Výzkumné metody v pedagogické praxi
- Mgr. Bohdana Richterová, ÚPSS Pedagogická fakulta UP, Žižkovo nám. 5, 771 40 Olomouc, E-mail: bohdana.richterova@seznam.cz
Published: February 1, 2014 Show citation
References
- Hendl, J. (2008). Kvalitativní výzkum: Základní teorie, metody a aplikace. 2. vyd. Praha: Portál.
- Skutil, M. a kol. (2011). Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha: Portál.
- Strauss, A., & Corbinová, J. (1999). Základy kvalitativního výzkumu: Postupy a techniky metody zakotvené teorie. Brno: Albert.
- Strobachová, B. (2007). Diagnostický potenciál metody Meaning Constitution Analysis. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2007.
- Strobachová, B. (2012). Bariéry v edukaci rómských žáků, fenomenologický přístup v sociálně-pedagogickém výzkumu. In Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků: Rómští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie. Brno: Paido, 51-71 s.
- Švaříček, R., & Šeďová, K. a kol. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.