e-Pedagogium 2010, 10(89):553-558

Role asistenta pedagoga v kontaktu s rodiči integrovaného nevidomého studenta

Lenka Mitrychová
Mgr. Lenka Mitrychová, ZŠ Valašská Bystřice, USS Pdf Univerzity Palackého Olomouc

Klíčová slova: Asistent pedagoga, rodina, nevidomost, edukace, integrace

The role of assistant teacher in contact with the parents of an integrated blind student

Keywords: Teacher assistant, family, blindness, education, integration

Zveřejněno: 1. prosinec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Mitrychová, L. (2010). Role asistenta pedagoga v kontaktu s rodiči integrovaného nevidomého studenta. e-Pedagogium10(Suppl. 2), 553-558
Stáhnout citaci

Reference

  1. TEPLÁ, M., ŠMEJKOLOVÁ, H., Základní informace k zajišťování asistenta pedagoga do třídy, v níž je vzděláván žák nebo žáci se speciálními vzdělávacími potřebami č. j. 25 099/2007-24-IPPP, 2007.
  2. JESENSKÝ, J., Kontrapunkty integrace zdravotně postižených. Praha: Karolinum, 1995. 175 s. ISBN 80-7184-030-0.
  3. KRAUS, B., POLÁČKOVÁ, V.: Člověk, prostředí, výchova. 1. vyd. Brno: Paido, 2001. 199 s. ISBN 80-7315-004-2.
  4. Vyhláška MŠMT č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních. Praha: MŠMT, 2005.
  5. Vyhláška MŠMT č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných. Praha: MŠMT, 2005.
  6. Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (Školský zákon).

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.