e-Pedagogium 2010, 10(89):553-558
Role asistenta pedagoga v kontaktu s rodiči integrovaného nevidomého studenta
- Mgr. Lenka Mitrychová, ZŠ Valašská Bystřice, USS Pdf Univerzity Palackého Olomouc
Klíčová slova: Asistent pedagoga, rodina, nevidomost, edukace, integrace
The role of assistant teacher in contact with the parents of an integrated blind student
Keywords: Teacher assistant, family, blindness, education, integration
Zveřejněno: 1. prosinec 2010 Zobrazit citaci
Reference
- TEPLÁ, M., ŠMEJKOLOVÁ, H., Základní informace k zajišťování asistenta pedagoga do třídy, v níž je vzděláván žák nebo žáci se speciálními vzdělávacími potřebami č. j. 25 099/2007-24-IPPP, 2007.
- JESENSKÝ, J., Kontrapunkty integrace zdravotně postižených. Praha: Karolinum, 1995. 175 s. ISBN 80-7184-030-0.
- KRAUS, B., POLÁČKOVÁ, V.: Člověk, prostředí, výchova. 1. vyd. Brno: Paido, 2001. 199 s. ISBN 80-7315-004-2.
- Vyhláška MŠMT č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních. Praha: MŠMT, 2005.
- Vyhláška MŠMT č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných. Praha: MŠMT, 2005.
- Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (Školský zákon).
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.