e-Pedagogium 2010, 10(89):507-524

Na cestě k plynulosti. Motivace zrakově postižených ke zdokonalování v anglickém jazyce

Ivan Antov
Gymnázium pro zrakově postižené a Střední odborná škola pro zrakově postižené, Praha 5, Radlická 115

Klíčová slova: Anglický jazyk, komunikace, motivace, rodina, zrakově postižený

On the Way to Fluency. Motivation of Visually Impaired to Improvement in English

Keywords: English, communication, motivation, family, visually impaired

Zveřejněno: 1. prosinec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Antov, I. (2010). Na cestě k plynulosti. Motivace zrakově postižených ke zdokonalování v anglickém jazyce. e-Pedagogium10(Suppl. 2), 507-524
Stáhnout citaci

Reference

  1. Atkinson, John W., Birch, David. An Introduction to Motivation. D. van Nostrand. New York 1970. ISBN 0-442-20367-5.
  2. Canfield, Jack, Wells, Harold Clive. Hry pro zlepšení motivace a sebepojetí žáků. Portál. Praha 1995. ISBN 80-7178-136-3.
  3. Cangelosi, James S. Strategie řízení třídy. Jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Portál. Praha 1994. ISBN 80-7367-118-2.
  4. Hovorková, Alena. Vliv faktorů motivace při vyučování cizím jazykům. Autoreferát dizertační práce. České Budějovice 1982.
  5. Mrkvička, Jiří. Člověk v akci. Motivace lidského jednání. Avicenum. Praha 1971.
  6. Patersonová, Kathy. Připravit, pozor, učíme se. Jak vzbudit zájem žáků o učení. Portál. Praha 1996, ISBN 80-7178-102-9.
  7. Řehulková, Oliva, Osecká, Lída. Výkonová motivace ve škole. Psychologický ústav Brno. Brno 1996. ISSN 1211-2631.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.