e-Pedagogium 2010, 10(89):435-439

Podpora rodiny při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením

Kateřina Jeřábková
Ústav speciálněpedagogckých studií, Pedafogická fakulta v Olomouci

Klíčová slova: Sluchové postižení, anglický jazyk, rodiny, podpora

Family support to pupils with hearing impairment when learning English language

Keywords: Hearing imapirment, English language, family, support

Zveřejněno: 1. prosinec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Jeřábková, K. (2010). Podpora rodiny při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením. e-Pedagogium10(Suppl. 2), 435-439
Stáhnout citaci

Reference

  1. CROSS, D. A practical Handbook of Language Teaching. Longman Phoenix Prentice Hall Cassell, 1995. ISBN 0133809579.
  2. ČERMÁK, F. Jazyk a jazykověda: přehled a slovníky. Praha: pražská imaginace, 1994. ISBN 8071101834.
  3. LOTKO, E. Slovník lingvistických termínů pro filology. Olomouc: UP, 2000. ISBN 8024401231.
  4. PAINTER, L. Homework. Oxford: OUP, 2004. ISBN 9780194375740.
  5. PASTYŘÍK, S., VÍŠEK, V. Základní jazykovědné pojmy: výběrový slovník lingvistické terminologie. HK: Gaudeamus, 2005. ISBN 8070415711.
  6. RICHARDS, J. C., RODGERS, T. S. Approaches and Methods in Language Teaching. A Description and Analysis. Cambridge: CP, 1986. ISBN 0521312558.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.