e-Pedagogium 2006, 6(2):63-71

Sebereflexe sluchově postižených dětí jako součást přípravy na budoucí povolání

Miloň Potměšil
Miloň Potměšil, Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého Olomouc

Autor se zabývá sebereflexí dětí se sluchovým postižením jako faktorem, který se významnou měrou podílí na procesu socializace, a tedy i na míře konkurenceschopnosti při uplatnění se na trhu práce.

Klíčová slova: Sebereflexe, sluchové postižení, trh práce

Hearing-impaired children's self-reflection as an aspect of their professional preparation

The paper examines self-reflection of hearing-impaired children as a factor which plays a major role in the process of socialization and as such has an effect on the degree of successfulness on the labour market.

Keywords: Self-reflection, hearing-impairment, labour market

Zveřejněno: 1. duben 2006  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Potměšil, M. (2006). Sebereflexe sluchově postižených dětí jako součást přípravy na budoucí povolání. e-Pedagogium6(2), 63-71
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.