e-Pedagogium 2006, 6(2):63-71
Sebereflexe sluchově postižených dětí jako součást přípravy na budoucí povolání
- Miloň Potměšil, Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého Olomouc
Autor se zabývá sebereflexí dětí se sluchovým postižením jako faktorem, který se významnou měrou podílí na procesu socializace, a tedy i na míře konkurenceschopnosti při uplatnění se na trhu práce.
Klíčová slova: Sebereflexe, sluchové postižení, trh práce
Hearing-impaired children's self-reflection as an aspect of their professional preparation
The paper examines self-reflection of hearing-impaired children as a factor which plays a major role in the process of socialization and as such has an effect on the degree of successfulness on the labour market.
Keywords: Self-reflection, hearing-impairment, labour market
Zveřejněno: 1. duben 2006 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.