Seznámení s výsledky výzkumného šetření v oblasti hodnocení fonematického sluchu u dětí s mentální retardací
- Katedra speciální pedagogiky PdF UP v Olomouci
Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno na zvláštních školách v ČR, a to u dětí s diagnózou lehká a střední mentální retardace.
Klíčová slova: Fonematický sluch, mentální retardace
The article introduces outcomes of research undertaken on students with mild and moderate mental retardation at special schools in the Czech Republic.
Keywords: Phonemic awareness, mental retardation
Zveřejněno: 1. červen 2003 Zobrazit citaci
Reference
- DVOŘÁK, J. Logopedický slovník. 2. vydání. Žďár nad Sázavou : Logopedické centrum, 2001. ISBN80-902536-8.
- MATĚJČEK, Z. Dyslexie. 3. upravené vydání. Jinočany : HaH, 1995. ISBN 80-85787-27-X.
- ŠKODOVÁ, E. Hodnocení fonematického sluchu u předškolních dětí. 1. vydání. Praha : Reala, 1995.
- VITÁSKOVÁ, K. Raná intervence u specifických poruch učení ano či na?Aneb reflexe současné diagnostiky a etiologie. In III. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. 1. vydání. Olomouc : UP, 2002, str. 79-94. ISBN 80-244-0547-4.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.