e-Pedagogium 2002, 2(88):124-129

Evropské jazykové portfolio v kontextu podpory rozvoje sebehodnocení žáků

Jitka Sejvalová
Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PdF UP v Olomouci

Zveřejněno: 1. prosinec 2002  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Sejvalová, J. (2002). Evropské jazykové portfolio v kontextu podpory rozvoje sebehodnocení žáků. e-Pedagogium2(Suppl. 1), 124-129
Stáhnout citaci

Reference

  1. Slavík, J. Hodnocení v současné škole. Východiska a nové metody pro praxi. Praha: Portál, 1999.
  2. Průcha, J. - Walterová, E. - Mareš, J. Pedagogický slovník. 2. vyd. Praha: Portál, 1998.
  3. Fisher, R. Učíme děti myslet a učit se. Praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha: Portál, 1997.
  4. Little, D. - Perclová, R. Evropské jazykové portfolio: příručka pro učitele a školitele. Praha: MŠMT, 2001.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.