RT Journal Article SR Electronic A1 She, Wanbin A1 Tang, Qianjun T1 Srovnání rozvrhu třetí třídy na venkovských základních školách v Číně a České republice JF e-Pedagogium YR 2020 VO 19 IS 4 SP 32 OP 50 DO 10.5507/epd.2019.027 UL https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-201904-0001.php AB Prostřednictvím případové studie třetích tříd čínských a českých venkovských základních škol bylo zjištěno, že ve srovnání s Českou republikou existují v čínských školách značné rozdíly, pokud jde o školní práci, volný čas a mimoškolní aktivity žáků, racionální rozvrh včetně inkluzivního vzdělávání atd. Výzkum naznačuje, že bychom snížit počet vyučovacích hodin a akademickou zátěž; kultivovat morální výchovu vycházející z každodenních činností; trénink schopností by měl reformovat využívání zdrojů vysokoškolského vzdělávání a zlepšovat úroveň komfortu vzdělávacích služeb; měla by se aktivně rozšiřovat autonomie a kvalita zlepšovat podniků a škol, mělo by být zavedeno inkluzivní vzdělávání k zajištění práv dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.