PT - JOURNAL ARTICLE AU - She, Wanbin AU - Tang, Qianjun TI - Srovnání rozvrhu třetí třídy na venkovských základních školách v Číně a České republice DP - 2020 Mar 6 TA - e-Pedagogium PG - 32--50 VI - 19 IP - 4 AID - 10.5507/epd.2019.027 IS - 12137758 AB - Prostřednictvím případové studie třetích tříd čínských a českých venkovských základních škol bylo zjištěno, že ve srovnání s Českou republikou existují v čínských školách značné rozdíly, pokud jde o školní práci, volný čas a mimoškolní aktivity žáků, racionální rozvrh včetně inkluzivního vzdělávání atd. Výzkum naznačuje, že bychom snížit počet vyučovacích hodin a akademickou zátěž; kultivovat morální výchovu vycházející z každodenních činností; trénink schopností by měl reformovat využívání zdrojů vysokoškolského vzdělávání a zlepšovat úroveň komfortu vzdělávacích služeb; měla by se aktivně rozšiřovat autonomie a kvalita zlepšovat podniků a škol, mělo by být zavedeno inkluzivní vzdělávání k zajištění práv dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.